среда, 22. јул 2009.

ADONISOV VRT (17)



2 коментара:

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

Odnedavno, život me nekako intenzivnije poveo prema kamenju. Zasad, malo o njemu znam, ali ga više osećam. Neki me privuku odmah, neki od mene beže. Ono što sam uočila je da me "biseri neće", stalno spadaju, gubim ih i ponovo nalazim... Čula sam da biseri ne treba da se pozajmljuju, da ne praštaju ako ste im neverni. Ja sam svoje pozajmljivala, možda zato... Verujem, kamenje, pogotovo poludrago i drago je - živo. I moćno. I nešto nam govori, samo ga treba razumeti, i slušati. Da bi nam s njim bilo dobro.
Vaš nakit je divan, a i priče o njegovom značenju, poreklu, funkciji.
Veliki pozdrav!
p.s. Nekidan sam bila u Vašem divnom kraju - Banovcima, Surduku, Jandi, na Dunavu. Pričala prijateljima o Vama. Možda smo se i srele! Divno Vam je tamo!

anima.art је рекао...

Hvala, draga Todora, na komentaru.

Upravo smpremam materijal za ogrlice - imitacije bisera. Pronašla sam i zanimljive tekstove o simbolici bisera, tako da planiram da postavim na blogu.
Volela bih da blog ima određenu sistematičnost. Tek kada završim cvetne motive sledi priča o biserima.

Biće mi zadovoljstvo i radost da posećujete ovaj blog.

Srdačan pozdrav,

Nadica